[linux] Setleds default option

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 11:44:45 CET 2009

Prepac, ale nauc sa citat:

> Len ma drazdi, ze podla popisu parametru -D (man setleds

> ked by som to chcel mat zapnute uz pri prihlasovani
> zatial sa byt jedinym riesenim skript v rc, asi najlepsie rc.local

>ak sa nemylim, tak v logine ani bashrc by mi to moc nepomohlo
No, to sa nemylis, ale ved mas riesienie, ten rc//rc.local!

Mne z Tvojej reakcie vyplyvaju 3 veci:
* alebo nevies citat
* alebo ... budem slusny

Vzhladom na to, ze pracujes(?) pre FVS dufam, ze nemas konto na azet/post a
vies mail dlhsi ako 2 vety precitat.

Ale stava sa, niekedy je clovek roztrzity, nevyspaty, podrazdeny :) ...

Pekny dnik

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com