[linux] linux.sk - mailman

Ľubomír Varga varga na plaintext.sk
Čtvrtek Březen 12 12:20:14 CET 2009

U mna to na ff3, Kubuntu 8.04 nepinda... Asi som pridal exception uz v
minulosti, lebo certifikat je self signed => nie je ako overit, ze je
doveryhodny, jedine, ze by som si ho doniesol nejako na komp a pridal medzi
doveryhodne.

Neviem o ziadnom inom rieseni, ako importovat certifikat do keystoru, kam sa
pozera ff. Neviem ako sa to robi, ale google urcite vie. Do java prostredia
ak potrebujes certifikat, to viem ako a nie je to pekne :-)

Co sa tyka free/lacnej cert autority, tak taka asi nevznikne. Ide o to, ze kto
chce mat zaznam vo windowse, tak musi asi mrkvosoftku hodne zacvakat a teda
svoje certifikaty nemoze davat lacno. Co sa tyka cert autorit vo ff, tak tam
sa nachadza par, ktore su dokonca i zadarmo, ale funguju na tom, ze potvrdit
identitu cloveka musi iny clovek z komunity, ktory ho osobne pozna, alebo
take nieco. (skoda, mena si nepamatam)