[linux] linux.sk - mailman

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Březen 12 14:25:24 CET 2009

Ahojte,

  tak som zamenil ten certifikat za moj. Ak si ho chce niekto nainstalovat,
tak opakujem URL:
  http://www.salstar.sk/ca
(zvycajne staci otvorit a pokracovat v importe certifikatu, ktory to
pomoze).

  Beznemu userovi to ale nepomoze, pretoze nebude vediet, kde ma ten
certifikat zohnat. Mozem ho len odkazat na archiv tejto konferencie,
prave pozeram, ze samotny archiv je bez SSL, takze by mu to malo ist,
akurat len stranka mailmanu je presmerovana na SSL, takze mozno odkaz na
archiv bude nutene https.

  Navyse si teraz asi vacsina z vas bude musiet znova potvrdit vynimku,
kedze sa zmenil certifikat.

			SAL