[linux] Gmailove thready

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 15:38:02 CET 2009

2009/3/12 Matus UHLAR - fantomas <uhlar at fantomas.sk>:

> ludia obcas zmenia saubject aj v pripade ked thread logicky suvisi nadalej.
> Imho by sa mal gmail spytat...
Resp. ponukat f-ciu SPLIT/MERGE.

   nesúvisejúcou vecou v kauze Trixbox.
Plne suhlasim! ;) Ja sam som mal zacat novy thread.

Niekedy je zmena SUBJECTu aj zmena samotnej podstaty e.g. *was*,
inokedy sa zase vlastne nic nemeni e.g. SOLVED, resp. $TAG,
OPRAVA_PREKLEPU a pod.

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com