[linux] linux.sk - mailman

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Sobota Březen 14 13:48:26 CET 2009

> Len FYI - ini uz pomohli, ale potreboval som riesit na vlastnom
> coskoro beziacom fore - o Zmysle zivota a tak :) - certifikat. Aby mi
> mi nepapuloval ako self-signed. A dostal som odpoved - zalozit si
> vlastnu CA, resp. pouzit SAL-ovu.

ked sa nemylim tak aby to nepapulovalo, tak treba mat taku CA ktora je
uz odjakziva v browseri pritomna (alebo si ju importovat -> zvladne to
5% ludi -> nezmysel).
my sme to vyriesili cez instantSSL (tusim www.instantssl.com) alebo sa
mi este vynara z pamate nazov Comodo co je tusim firma ktora prevadzkuje
instantssl. kupili sme nejake priemerne certifikaty (maju rozne levely
podla zabezpecenia atd), na 5 rokov nas vysiel jden tusim okolo 8tisic
korun. je tam 3mesacna skusobna doba. chodi to normalne bez papulovania,
mozete si vyskusat napriklad https://moje.ecce.sk, tam to je nahodene.

M.R.