[linux] PPC iBook - volba distra

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Úterý Březen 17 18:57:28 CET 2009

No malo by to byt nieco "User-Frendly"...
co mne osobne debian moc nepride..

Skusil som Ubuntu, to neako nerozpoznalo pri instalacii CDromku..
Dal som tam Fedoru Core10, co je des..co sa rychlosti a systemovych
narokov tyka..
nehovoriac o tom ze to nastartuje na 3ti pokus...ako tak..

skusim sa asi popozerat po nejakych starsich distrach....

..ak vas teda uz nic ine nenapadne...