[linux] PPC iBook - volba distra

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Úterý Březen 17 20:26:58 CET 2009

> Debian Lenny je urcite vicej user friendly ako nejake nepodporovane
> stare distro.
Osobne som toho názoru, že Debian je v poslednej dobe dostatočne
user-friendly, má rozumné defaultné nastavenia a keď sa prípadne na
začiatku jemne vyladí, je schopný fungovať aj pre lamu. (Však sú
grafické klikátka na inštaláciu a aktualizáciu softvéru a podobne.)

> Este mozno Gentoo (neviem ako PPC) a ci sa Ti bude zdat dost user
> friendly - skor nie.
Gentoo na PPC nemá problém, máme jeden starý PowerMac G4 Cube, na
ktorom beží Gentoo. Ale to by som určite neodporúčal ako BFU-pozitívnu
distribúciu.

(-K

--
(-K JohnNy aka Partial Derivative ∂