[linux] DD debianu

Thomas artycoka na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 11:32:35 CET 2009

Dobry den prajem chcel by som sa vas poprosit o radu

Chcel by som vymenit disk na ktorom mam system konkretne Debian Lenny

Momentalne je na 10gb disku ATA a chcel by som ten system dat na 1TB sata
disk nejaky.CItal som ze to ide cez prikaz dd a aj som ho skusal tak ze som
dal livecd a napisal prikaz

dd bs=128k if=/dev/sda of=/deb/sdb

ale po 2 sekundach mi zamrzla klavesnica a nedalo sa nic pisat nechal som to
robit asi 20 hodin ale ked som pak rpisiel k stroju to iste nic sa nedialo.

Poradte mi pls ak sa da este nejaky sposob ako dostat system na ten 1tb disk
a zbitok miesta aby som potom mohol dat do LVM pola.

Dakujem za rady