[linux] Soft raid 6 na solarise 10

Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Pondělí Březen 23 09:49:49 CET 2009

Peter Mann  wrote / napísal(a):

> a co tak skusit ZFS a RAID-Z2 ???

Akurat nad tym badam a zhanam nejaky pouzitelny manual.

Na docs.sun.com som sa docital:

/*zpool create tank raidz2 c1t0d0 c2t0d0 c3t0d0*
# *zpool status -v tank*
  pool: tank
 state: ONLINE
 scrub: none requested
config:

        NAME          STATE     READ WRITE CKSUM
        tank          ONLINE       0     0     0
          raidz2      ONLINE       0     0     0
            c1t0d0    ONLINE       0     0     0
            c2t0d0    ONLINE       0     0     0
            c3t0d0    ONLINE       0     0     0

errors: No known data errors/

Co sa mi zda nejake moc strucne a strasne jednoduche nato aby to bolo
hotovo.