[linux] MySQL zalohy

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Květen 18 08:24:19 CEST 2009

Zapis tabuliek na disk vyriesis v mysql cez FLUSH TABLES WITH READ LOCK.
Nasledne spravis snapshot.

Ja mam na to tiez skript, ktory to ale nezalohuje ako subory, ale
vydumpuje kazdu schemu zvlast. Vyhodu to ma taku, ze mozes tento backup
spristupnit vlastnikovi schemy, naimportovat inde standardnou cestou
atd. ...

Skript, ktory mam to vsetko spravi automaticky.

rajo