[linux] problém s pripojením na NET

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Květen 28 17:32:09 CEST 2009

On 26.05.09 00:23, ollelo na centrum.sk wrote:
> > toto mám v /etc/rc.local na prípadnú zmenu MAC adresy,
> > nuly nahrad skutočnou MAC adresou sieťovky
> >
> > #zmena MAC
> > /etc/init.d/network stop; ifdown eth0; ifconfig eth0 hw ether
> > 00:00:00:00:00:00;/etc/init.d/network start; ifup eth0;
>  Oprava:
> /etc/rc.d/rc.local

na(ne)stastie ubuntu nema ani jeden z toho.

v /etc/network/interfaces pri "eth0" je mozne specifikovat:

              hwaddress class address
                     Hardware  Address. class is one of ether, ax25, ARCnet or
                     netrom. address is dependent on the above choice.

vid "man interfaces"

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
The only substitute for good manners is fast reflexes.