[linux] pdftex server

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Sobota Listopad 21 20:40:58 CET 2009

Dobry vecer,

mam otazku ohladne kompilacie TeX dokumentov do pdf. Kompilacia je mozna
napriklad programom pdftex (pdflatex). Potreboval by som vsak nejaky server,
co by umoznoval tuto cinnost.

Poziadavka je, aby som mohol poskytnut nejakemu programu moznost generovat z
texu pdf subory, avsak na inom fyzickom stroji, kvoli ramke, cpu, ci sw
vybaveniu.

Pozna niekto nejaky sw balik na tuto cinnost? Je mi jasne, ze cez scp a ssh by
sa to dalo naskriptovat, aby sa to prenieslo na iny server, skompilovalo a
stiahlo, ale chcem server ako taky.

Ak sa nenajde ziadne riesenie, som rozhodnuty nakodit si to sam a nejaky popis
drafttu k tomu som umiestnil sem:
https://shiva.plaintext.sk/trac/open/wiki/PdfTeXserve

Dakujem za postrehy a pripadne nasmerovanie na vhodny projekt, pripadne
potvrdenie toho, ze nik s takym niecim neprisiel do styku.

--
Odborník na všetko je zlý odborník. Ja sa snažím byť výnimkou potvrdzujúcou
pravidlo.