[linux] Flash (Predtym: Xubuntu 9.10 na slabom HW - ake mate skusenosti?)

Michal Petrucha johnny64 na ksp.sk
Úterý Listopad 24 12:57:48 CET 2009

> ... a Adobe flash je vazne totalny zabijak vykonu ... nie je alternativa ?

Existujú minimálne dve - gnash a libswfdec, doteraz všetky moje pokusy
s nimi dopadli asi tak, že ani jedno z toho nevedelo prehrať ani jeden
SWF, čo som do toho narval.

Každopádne, unixová verzia Flashu je príšerne pomalý a neefektívny
kentus, FTR, na 1.6 GHz Atome prehráva v klasickom malom youtubovom
okienku s asi 4 FPS. (Mám to presne spočítané!)

Riešením je podľa mňa hučať na webdeveloperov, nech sa spamätajú
a nepoužívajú podobné nezmysly. (Uznávam, že také prehrávanie videí
asi zatiaľ oveľa rozumnejšie nejde, ale robiť napr. fotogalériu iba
cez Flash je čistá zadubenosť.)

</flame> (-:

(-K