[linux] pdftex server

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Středa Listopad 25 00:19:54 CET 2009

On Tuesday 24 November 2009 12:43:08 P.Kucerak wrote:
> [...]

Vypada to vyborne. Ja by som skor potreboval cokolvek, co vie bezat ako daemon
a je to pristupne nejako po sieti a vie to skompilovat moj tex, co mu poslem
prostrednictvom nejakej kniznice a posle mi cez tuto kniznicu naspat pdf.

Teda v skratke, potrebujem nieco pristupne pre programove pouzitie.

Dakujem vsak v kazdom pripade za zaujimavy link. Vypada to byt pouzitelne i
ked cez curl sa to bude tazko pouzivat :-) Ostavam zatial pri tom, ze si
nakodim daco jednoduche pre moje potreby.

> Prajem všetko dobré.
>
> Pavol Kučerák

S pozdravom
--