[linux] NFS a pad druheho PC

Tomas M artycoka na gmail.com
Středa Listopad 25 16:33:33 CET 2009

Zdravim chcel by som sa opytat ci nemate skusenost s NFS kom,
Jedna sa oto ze mam cez NFS pripojeny jeden comp k druhemu
vo /etc/fstab to mam definovane ako

192.168.1.20:/mnt/aaa /mnt/bbb/ nfs rw,sync,hard,intr 0 0

alebo taktiez som pouzival prikaz

mount -t nfs 192.168.1.20:/mnt/aaa /mnt/bbb

Problem je ten ze pokial spadne masina ktoru mountujem tak mi ju na tom
druhom pc NEJDE odpojit
nefunguje umount ani nic podobne ,ani ked napisem df -h tak mi zbehne vypis
ale zastavi sa pri tom mounte ktory je spadnuty taktiez mount ked dam tak
isto sa to tam zastavi

Otazka
Existuje alebo je nejaka moznost ako napisat pozadovany prikaz aby ked ten
druhy pocitac spadne aby som to vedel umountnut bez problemov a bez
zbitocneho restartu PC.

Ma s tymto niekto skusenost ??vdaka za odpoved

p.s.Na oboch bezi debian Lenny 5.03
p.s.s Este som chcel ze pokial by ste mohli a mate stym skusenost napiste mi
aj prikaz akym pak najucinnejsie odoberem unmountnem ten spadnuty PC ..vdaka

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4635
(20091125) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk