[linux] NFS a pad druheho PC

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Středa Listopad 25 17:51:59 CET 2009

Som sice noob a nfs som pouzil asi iba raz, ale man mount tvrdi, ze -f
parameter by to mal riesit:

-f     Force unmount (in case of an unreachable NFS system).  (Requires kernel
2.1.116 or later.)

Skusal si i toto?

--
Odborník na všetko je zlý odborník. Ja sa snažím byť výnimkou potvrdzujúcou
pravidlo.