[linux] viac nezavislych uzivatelov, monitorov, klavesnic na jednom pc

mharusti na chirasys.sk mharusti na chirasys.sk
Pondělí Listopad 30 23:42:52 CET 2009

Ahojte,
poradte mi prosim Vas ci existuje a kde sa o tom dozviem viac, nieco
taketo:
potreboval by som spojazdnit linuxovy pc(server), kde by bezali X a mohol
by som nan pripojit dva, pripadne viacero monitorov+klavesnice+mysi
(pripadne touchscreen-y), na ktorych by mohli nezavisle robit dvaja,
pripadne viaceri uzivatelia.
Nasiel som nieco o userful multiplier (mozno je aj free, ale nasiel som
zatial iba platene). Neviem ci by vyhovovalo Linux MPX.

Dakujem za rady, pripadne skusenosti, ak sa uz o taketo nieco niekto
pokusal.

miro