[linux] iptables :presmerovat vsetky poziadavky

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Čtvrtek Říjen 1 09:37:21 CEST 2009

Samozrejme sa to da pomocou iptables
v tvojom pripade
iptables -t nat -A PREROUTING -dport 53 -d 195.80.171.4 -j DNAT --to
destination 92.xxx.xxx.135

v kazdom pripade by som to riesil pomocou DHCP. rozbehaj na tom linux
gatewayi DHCP server a prekonfiguruj vsetkych 200 masin. stoji to za to
ze v buducnosti bo bude lahsie manazovatelne a akekolvek zmeny pretlacis
z DHCP servra.

M.