[linux] iptables :presmerovat vsetky poziadavky

Ing. Jan Furi furi na wdt.sk
Čtvrtek Říjen 1 13:25:21 CEST 2009

dakujem za rady

samozrejme slovanetu nevypadavaju DNS, maju ich viac.
Tie xxx niesu vobec podstatne.

islo mi skor o to ze rusim jeden server a ako to na GW prehodit co
najmenej bolestivo na ten druhy  za predpokladu ze zakaznik si
neprehodi IP na DNS...

inak dakujem

S pozdravom Ing. Jan Furi