[linux] Zaloha 1:1

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Pátek Říjen 9 14:12:02 CEST 2009

Ahojte,
> Doporucujem zapojit CDROM (ak sa da) na sekundarny radic - ako hdc
Pomalost pocitaca som vyriesil kupenim novej DVD-RW SATA  mechaniky,
ktoru som zapojil na SATA radic. :)
Ta sa okrem kopirovania z disku IDE na SATA disk objavovala aj pri
paleni CD/DVD pripadne aj pri
mazani CD-RW disku a asi aj inych cinnostiach s CD/DVD. Vtedy bol
pocitac nepouzitelny.
Povodne bola IDE mechanika spolu s IDE diskom na jednom kabli.

Teraz je IDE disk sam a mechanika DVD sama na SATA. Pri paleni sa da
robit v pohode. Zrychlenie je markantne.

Zalohu som este neskusal robit, ale ked budem urcite Vam dam vediet, ako
to dopadlo a ako som to
vyriesil. Mozno sa to dakomu hodi.

Pavol