[linux] Synchronizacia HTC Touch HD Blackstone

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Pondělí Říjen 12 16:46:08 CEST 2009

Ahoj,

ja mam z casti riesenie spravene take, ze funambol server a zimbra server.
Prasacina prveho stupna, ale smerom funambolu by som sa skusil obhliadnut.
Pripadne kolega guru navrhuje nasledovne mozne riesenia:
  - synce
  - google kalendar
  - funambol klient + funambol server + daco co sa z linuxu vie pripojit na
funambol server
  - export do vcf dacim z mobilu a nacitanie v linuxe

a ja si spominam este na "NS Contacts Backup", ktory exportuje kontakty
kompletne do xml a s tym uz spravis co chces (sed, awk, pripadne nejake xslt
transformacie)

Prajem vela stastia a nervov :-)

--
Odborník na všetko je zlý odborník. Ja sa snažím byť výnimkou potvrdzujúcou
pravidlo.