[linux] SW na navrh nabytku

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Září 9 22:04:19 CEST 2009

V roku 2005 tu perbehlo niekolko mailov o SW na navrh nabytku.
Padli typy na:

PRO100 http://www.ecru.pl/demos.php
OPTIMIK  http://www.rksoft.sk/optimik.htm
woody
powray
lignumcad

Je v tejto oblasti nieco nove?
Pozeral som Lignumcad - zostal na verzii 0.2, pozaduje /usr/X11R6/lib/X11/XftConfig, ktory uz je v novsich verziach nape fedory nepodporovany,
posledne datumy, ked sa nieco menilo su z roku 2002 (august)

PRO100 je plateny,
Optimik je hlavne na tvorbu rezovych zostav a optimalizaciu rezov a minimalizaciu odpadu

Chcel by som navrhnut=nakreslit nabytok, okotovat, tak, aby to vyrobilo zoznam dielov s rozmermi, s ktorym by sa dalo ist narezat dosky...
Nejaka 2D, alebo 3D vizualizacia by bola vyhodou.

Co by ste pouzili zo sucasne dostupneho SW na navrh nabytku, skrin, skriniek a pod.?

Dodo