[linux] server hardware pre Ubuntu Linux

Mike mike na spinet.sk
Pátek Září 18 11:28:07 CEST 2009

Servus,

Tieto konkretne modely nemam odskusane, ale ako pises, najvacsi problem
je vzdy storage controller. Smart Array je vsak v pohode, driver je
priamo v kerneli.  Ine kontrolery by som nebral (on board, HP G40e HBA a
pod.)

Ja som rozbehaval pred par tyzdnami ML150 G6 (tower) s P400/ZM, RAID10 ,
uplna pohoda. Daval som Debian Lenny, takze Ubuntu by malo ist tiez.

Jediny zadrhel bol pri instalacii PCI-E karty 2xRS232 - server ma dva
rozne typy PCI-E slotov, jeden je oznaceny ako GEN1, ostatne su GEN2. To
som samozrejme zistil az ked som dal kartu zrovna do toho GEN1 a server
ani nenabootoval. Ale je to niekde v specifikacii v manuali uvedene (na
webe HP)

Ine v podstate nie je co instalovat, pamat a CPU su bez problemov,
seriovy port ide, siet je vacsinou u HPcka Broadcom alebo intel, tam
problem nie je a nic ine v serveri v podstate nie je. Bez problemov
funguje aj seriova konzola cez ILO.

Graficke rozhranie som neskusal.

Mike