[linux] server hardware pre Ubuntu Linux

Marian Andre marian na andre.sk
Pátek Září 18 11:58:28 CEST 2009

On Fri, 18 Sep 2009 11:14:15 +0200, Jan Ostrochovsky
<jan.ostrochovsky na gmail.com> wrote:
> Dobry den,
>
> vyberam znackovy server uplne kompatibilny s Ubuntu Linux Server Edition.
>
> V uzsom vybere su:
> HP DL160 G6 (rovno by som vzal dva, kvoli uplnej redundancii)
> HP DL380 G6 (server do velkej miery redundantny sam o sebe, ale nie
uplne)

> Ma niekto konkretnu skusenost, ci vsetko na tychto serveroch chodi ako
ma?
> Pripadne odporuci niekto server, na ktorom mu uvedeny OS slape ako
hodinky?
> [...]

Na DL160 G6 mi bezi Debian bez problemov - takze nepredpokladam problemy
ani
pri Ubuntu. Na DL380 som vacsinou nasadzoval CentOS/RHEL - hlavne kvoli
existencii
roznych web-based manazment vymozenosti - dobre pre koncoveho zakaznika, ak
si to moze
pozriet vo web-browseri + RHEL je priamo podporovanymi roznymi utilitkami
na manazment
Smart Array.

M.