[linux] Zaloha 1:1

Pondělí Září 28 11:43:41 CEST 2009

On 28.09.09 10:58, Pavol Lajciak wrote:
> na zalohach. Tusim, ze zmeni CTIME. Teda ten, co standardne
> zobrazuje ls a ine pouzivatelske programy, alebo sa mylim?

ls standardne zobrazuje mtime.

> Toto je asi dost low-level. Touto cestou by som nesiel.

> atime moze byt ¨ake chce¨. Dolezite je ctime a mtime, aby ostali.

ctime neovplyvnis, jedine ze by si sahal do filesystemu.

ak musis ponechat ctime, mas skratka smolu. Alebo skopiruj FS blok po bloku,
XFS by mohlo pomoct so snapshotmi aby ostal konzistentny, akurat netusim ci
sa da kopirovat snapshot...

to je vsak este viac low-level ako dump.

Mimochodom, dump je pomerne spolahlivy, povedal by som ze o nic menej
spolahlivy ako cp a podobne.

> Zmien mesacne, ktore urobim nie je az tolko a zabit zalohou
> tak hodinu, ked sa ponahlas, nie je to prave orechove.
> Okrem toho Ti proces zalohy zahlti zbernice a radice v PC
> a tak mas problem vobec niec na pc robit. (cp -a nie je to prave orechove.)

asi mas pomalsi pocitac, alebo zle ovladace... s DMA by sice system mal byt
zatazeny ale pouzitelny

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?