[linux] Wrong JPEG library version: library is 80, caller expects 62

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Pátek Duben 16 10:48:15 CEST 2010

Ahojte,

neviete mi poradit ako zistim, ktora kniznica/program potrebuje kniznicu
jpeg6.2?

Chcem otestovat jbig2enc [1], uz sa mi ho aj podarilo skompilovat, ale ked
ho spustim (napr. './jbig2 test-0001.jpg'), tak dostanem nasledovnu hlasku:
Wrong JPEG library version: library is 80, caller expects 62
Error in pixReadStreamJpeg: internal jpeg error
Error in pixReadStream: jpeg: no pix returned
Error in pixRead: image not returned

ldd ukazuje na /usr/lib64/libjpeg.so.8, strace zobrazi, ze sa program pokusa
otvorit len jednu jpeg kniznicu a to /usr/lib64/libjpeg.so.8... cize
predpokladam, ze nejaka kniznica, ktoru pouziva jbig2 potrebuje jpeg6.2.

Zd.

[1] http://github.com/agl/jbig2enc