[linux] uchovavat odoslanu postu

dxr dxr na zoznam.sk
Úterý Prosinec 7 14:46:07 CET 2010

  Ma na to diskovu kapacitu ?
Ma to podchytene pravne podpisane od zamestnancov ?
To budu stovky a mozno i viac MB aj denne - ak su tam 'komunikativny'
ludia (videa obrazky a pod attchmenty)

Otazka je ako to chce storovat do mailboxov alebo suborov ako to chce
potom kontrolovat
toto si nejako zodpovedaj  mozes to forwardovat este na dalsi BOX a
storovat do SQL