[linux] uchovavat odoslanu postu

Ján Sáreník jsarenik na redhat.com
Úterý Prosinec 7 14:46:17 CET 2010

Dobrý deň!

On Tue, Dec 07, 2010 at 02:28:14PM +0100, Ing. Jan Furi wrote:
> chcel by som sa opytat ci je mozne nejakym sposobom uchovavat odoslanu
> postu na servery.

Pošta sa na serveri uchovať samozrejme dá. Používa sa na to protokol
IMAP. Na druhej strane to však nezaručuje, že _VŠETKY_ odchádzajúce
maily budú na jednom mieste, pretože mail sa dá poslať mnohými
spôsobmi, ktoré ľahko obídu takéto obmedzenie.

> Zakaznik  ma  poziadavku, aby kontroloval vo firme vsetky odchadzajuce
> spravy kvoli uniku informacii mailom ..

Čo sa týka netechnickej časti popisu problému, musím upozorniť, že
technikou sa takéto veci riešiť nedajú, ale to už bolo povedané viac-
krát a na túto konferu to nepatrí :)

  Takže Linuxu zdar!
   S pozdravom Jasan