[linux] uchovavat odoslanu postu

dxr dxr na zoznam.sk
Úterý Prosinec 7 14:53:21 CET 2010

  Este jedna vec ako zakaznik planuje zablokovat odoslanie emailom
informaciu cez webemail sluzby (gmail a pod)

A co sa tyka ci to sem patri asi patri lebo riesi FWD emailov a to sem
patri nepatri sem asi riesit etiku a pod.
Navrhni zakaznikovy skor to ze by svoje prvoplanove riesenie problemu
mal riesit komplexne.
Audit procesov prace s infomaciami ktore su citlive a vhodny vyber a
audit personalu. lojalita voci firme a vzdelavanie

BTW ani policajny zbor napriklad nevie blokovat SKYPE na staniciach
technicky/ maju to v smerniciach
tam tiez prudia data. ale to je uz o inom len som chcel upozornit ze
problem zakaznika asi nevymizne skor
to posluzi na sikanu ludi.