[linux] Bonding cez crossover kable

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 9 01:08:32 CET 2010

On 11/14/2010 08:51 PM, Peter Viskup wrote:
> Ahojte,
> mate niekto uz overenu funkcnost bonding-u cez crossover kable? Malo
> by ist po dve karty na dvoch serveroch prepojene crossover kablami.
> Potreboval by som niektory z modov pre 'link aggregation' (najskor
> balance-rr alebo 802.3ad). Pretoze tymi linkami budem replikovat disky
> pomocou DRBD; ostatne mody nie su vhodne, kedze pri nich by bola s
> velkou pravdepodobnostou vyuzivana len jedna linka.
> Predpokladam, ze 'active-backup' mod by mal fungovat bez problemov,
> ale rad by som zvysil priepustnost linky zvolenim niektoreho 'link
> [...]

Takze snad toto niekomu z vas pomoze.

802.3ad bonding mod cez cross-over kable nefunguje. Tento mod vyzaduje
na druhej strane linky aggregator linky, pricom bondign driver tuto
funkcionalitu v sebe nema.
Ja som nakoniec pouzil balance-rr mod a na tomto bondingu som vytvoril
vlan rozhrania. Vsetko slape ako hodinky.

--
S pozdravom
Peter Viskup