[linux] paralelne spustanie procesov (kompresia logov)

Úterý Únor 2 22:51:13 CET 2010

On 02.02.10 19:55, Peter Viskup wrote:
> Naskriptuj si to.
> Ja som to riesil v Perl-e (urcite sa to da aj v shelli ;-) ).
> (nasledujuci kod nemusi byt plne funkcny a je nutne ho doplnit)

nuz naskriptovat si to sa mi nechce, hladam najprv ci nema niekto funkcne
riesenie. v debiane mam aj balik libparallel-forkmanager-perl ktory by mal
robit nieco podobne ale tiez je to len kniznica nad ktorou si to mozem/musim
naprogramovat sam...

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.