[linux] paralelne spustanie procesov (kompresia logov)

Úterý Únor 2 22:58:47 CET 2010

On 02.02.10 07:50, Andrej Hosna wrote:
> Pozname pakovac ktoremu dokazes povedat pocet threadov (pocet jadier ktore
> vyuzije). Takze ak by ti nevadilo, ze to nechas na tom pakovaci a nebudes sa
> trapit s paralelizmom ty, tak jeho meno je 7zip.

7zip, ak sa dobre pamatam z dokumentacie, vytvara vlastny format archivov,
comu by som sa rad vyhol. Preto som uvazoval nad lzma, ktory pouziva ten
isty algoritmus ale momentalne nie je multithreadovy (aspon nie na linuxe...
mimochodom nema tento problem aj 7zip? v docs som to nenasiel...)

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
I drive way too fast to worry about cholesterol.