[linux] paralelne spustanie procesov (kompresia logov)

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Úterý Únor 2 23:01:27 CET 2010

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> nuz naskriptovat si to sa mi nechce, hladam najprv ci nema niekto funkcne
> riesenie. v debiane mam aj balik libparallel-forkmanager-perl ktory by mal
> robit nieco podobne ale tiez je to len kniznica nad ktorou si to mozem/musim
> naprogramovat sam...

Moznosti je vela aj vela Perl modulov riesiacich paralelny fork, ale nie
vsetky riesia CPU affinity...tak ako ani Parallel::ForkManager...
Mnou odporucany Forks::Super ma moznost volby CPU affinity...cize mozes
definovat ktory child ma bezat na ktorom CPU/core.

--
Peter Viskup