[linux] paralelne spustanie procesov (kompresia logov)

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Únor 3 08:10:53 CET 2010

On Tue, Feb 02, 2010 at 10:58:47PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> 7zip, ak sa dobre pamatam z dokumentacie, vytvara vlastny format archivov,
> comu by som sa rad vyhol. Preto som uvazoval nad lzma, ktory pouziva ten
> isty algoritmus ale momentalne nie je multithreadovy (aspon nie na linuxe...
> mimochodom nema tento problem aj 7zip? v docs som to nenasiel...)

No este mozes pouzit napr. pbzip2, ale ten v niektorych pripadoch nie je tak
vykonny ako lzma. Pripadne este pozri xz, ale ten asi tiez nepodporuje viac
jadier.

Inak pri tom LZMA pozor, zerie dost vela RAM, ak das vykonnu kompresiu.
Pri paralelnom spusteni moze zacat swapovat, ak by si mal malo RAM.

		SAL