[linux] NTP server

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Středa Únor 3 22:10:59 CET 2010

Myslim, ze kolega narazal na to, ze ak vypadne server pool.ntp.org, alebo DNS
server bude vracat zlu ipecku (premiestnenie serveru, omyl a podobne), tak
zrazu sa nebude voci comu synchronizovat.

Servre na ktore mam pristup vyuzivaju asi najcastejsie "studentsky" ntp
server, ktory je dostupny na ntp .ynet.sk.

Princip i realizacia ntp pool projektu sa mi vsak paci a asi ho skusim
presadit ako dalsi "server" pre synchronizaciu.