[linux] Kernel 2.6.8.1 MIPS - uprava firmware

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Pátek Únor 12 16:41:57 CET 2010

Ano ma...

ext2 vfat squashfs

  ----- Original Message -----
  From: Mgr. Miroslav Baranko
  To: Vseobecna diskusia o Linuxe
  Sent: Friday, February 12, 2010 4:20 PM
  Subject: Re: [linux] Kernel 2.6.8.1 MIPS - uprava firmware

  Zdravim,

  Ma jadro ma skompilovanu podporu FS (ext3/ext2) ?

    Zdravim ludia...

    neviete ma nakopnut, ako dalej.....

    Upravujem si firmware pre router, a potrebujem dosiahnut aby zariadenie nabootovalo z usb...
    Uz som si dokazal bez problemov zamenit potrebne moduly pre ADSL, spojazdnit SWAP (kedze 16Mb RAM nic moc)
    a plno dalsich uprav. Dospel som ale k bodu, kedy je povodna 4MB FLASHka mala, a je zapotreby prejst na nejake vacsie zariadenie.

    Zariadenie ma USB porty, do kernelu som si modul usb_storage zakompiloval, pri boote v logu vidim zariadenie /dev/sdaX
    ale neviem nijako donutit kernel, aby mi ako root particiu namontoval /dev/sda1

    TU SOM SA PROSTE ZASEKOL..............

    v menuconfigu pre kernel je polozka "root device" s parametrom root=31.1 ro noinitrd..
    co by mala byt "particia" v zabudovanej 4MB FLASHke (fs=squashfs)
    ale neviem "co tam dat" ked chcem ako root particiu pouzit usb kluc...............

    dik za radu....