[linux] postfix ako smtp client

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Pátek Únor 26 10:10:50 CET 2010

nie, problem nie je v pravach. potvrdzuje to aj doc, lebo tam sa pise
cosi take: postfix, ako hlavny proces, sa spusta s pravami roota, teda
precita spominane subory, a az dalsie procesy spusta ako postfix user.
potvrdzuje to aj vypis procesov a ich podprocesov.

nejakym labovanim sa prislo na to, ze to proste voci tomuto jednemu
konkretnemu SMTP serveru nejde (skusal som aj inych smtp klientov).
zmenil som to smerom na iny smtp server a uz to ide. nepodarilo sa mi
zistit, v com bol problem, no zrejme na druhej strane.