[linux] Hromadna korespondencia - Rozosielanie Emailov

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Leden 19 10:37:27 CET 2010

Ahoj,

  pouzi na to program mailman, ten pouzivame aj na tuto konferenciu. Pokial
ale mas tie email adresy ziskane nelegalnym sposobom a/alebo ludia nechcu
dostavat dane spravy, tak ci tak ta zaradia na blacklist.

				SAL