[linux] Hromadna korespondencia - Rozosielanie Emailov

Úterý Leden 19 10:42:51 CET 2010

On 19.01.10 10:32, Kocur wrote:
> Viete mi poradit nejaky soft/prog, ktory by vedel postupne rozosielat
> email , ale tak aby som sa zo serverom nedostal na BlackList,
> neodfiltrovali to SPAM filtre.

:-)

> Jedna o poslanie emailu takmer 10000 ludom, mam k dispozicii zoznam adries
> z databazy. Telo spravy bude rovnake pre vsetkych.

a ten zoznam adries je zoznam adries ludi ktori tie maily chcu?
A su to vsetko funkcne adresy?

Pretoze ak nie, nepomoze ti nic a do blacklistu mas velku sancu sa dostat a
spam filtre to zacnu chytat.

> Mna napadlo rozosielat takyto email ako "Skryta kopia" ci "BCC", ale to je
> vec, co by si vyzadovala minimalne obsluhu jedneho cloveka, na par dni....
> a stale by bolo riziko, ze niektory server spavu odchyti ako SPAM.

To riziko tu bude vzdy. Odporucam pouzit nejaky softver pre mailing listy
vytvorit moderovany list a nechat na softver odhlasovanie neexistujucich
adries. A hlavne pouzivat OVERENY zoznam adries ludi, ktori chcu dostavat
prave tu postu ktoru sa chystas im posielat.

A samozrejme v kazdom maile musi byt moznost sa odhlasit, v hlavickach a aj
v tele.

Pretoze inac budes de facto spammer a problemy s tym mat budes.

> Idealne by bolo riesenie, jedna emailova adresa = jedna emailova sprava

Mam pocit ze prave to by idealne nebolo. Zvysuje sa pravdepodobnost ze mail
servery velke mnozstvo rovnakych mailov z jednej adresy zacnu povazovat za
spamy. Imho je lepsie posielat to po skupinach zotriedene po domenach...
ale to uz inteligentni spravcovia mailing listov vedia.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
2B|!2B, that's a question!