[linux] Hromadna korespondencia - Rozosielanie Emailov

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Úterý Leden 19 13:48:18 CET 2010

no ..ja si tazko mozem vyberat ci ty uzivatelia ten mail chcu, alebo
nechcu...
kedze sa jedna o "servisnu akciu" na motorove vozidla.
a proste musis stiahnut majitelov vozidiel XY nas5 do servisu.

Ty ktory pozitivne zareaguju na mail, sa tym padom uz automaticky objednaju
na prehliatku,
ty ktory nie, budu musiet byt kontaktovany klasickou postou. v konecnom
dosledku ide o setrenie nakadov.

Mne su mozne hrozby rozosielania takychto emailov zname...
ale tie tu proste niekto chapat nechce.

Cize ak dobre chapem rady, Mailman je mozne pouzit na takuto sluzbu.
Ked ho nakrmim prislusnymi adresami.

(povodny zoznam mal az 40tis. kontaktov, ja som ho uz dokazal zosekat pod
10tis.)