[linux] MySQL cluster

warezman warezman na warezman.info
Neděle Leden 24 20:32:21 CET 2010

Ahojte,

no par dni sa trapim s MySQL clusterom, pouzivam verziu mysql-5.1.39 a
ndb-7.0.9.
Najprv som ju skusal aj kompilovat, lebo mysql 5.1 v ubuntu uz nema
podporu ndb, ale po kompilacii mi to nedalo niektore binarky a tak som
stiahol vykompilovane binarky z mysql.com, ale to neni moj problem.

S MySQL clusterom nemam ziadny problem, akurat ked killnem ndbd a
mysql a nanovo ich zapnem tak tabulka, ktora ma engine ndbcluster uz
neexistuje. Tyka sa tento problem aj mysql 5.0? Pretoze v takomto
pripade, mi nestoji dostupnost za stratu dat - aj v pripade ze by som
robil zalohy kazdu hodinu :)

Mate s tym nejake skusenosti?

S pozdravom