[linux] MySQL cluster

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Pátek Leden 29 21:57:30 CET 2010

Ahoj warez.
Priznam sa, ze sa v klastrovani MySQL nevyznam, ale po troche hladania
som nasiel nasledovnu linku...a vysvetlovalo by to preco Ti 'miznu' NDB
tabulky.
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/mysql-cluster-disk-data.html

Z vyssej dokumentacie vychadza, ze MySQL 5.0 uklada NDB tabulky len do
pamate...cim je len samozrejme, ze pri killnuti NDB procesu tie tabulky
zmiznu...
Skus pohladat viac, a potom napis ako vyzera Tvoje riesenie...moze to
byt zaujimave. ;-)

S pozdravom,
--
Peter Viskup