[linux] Backupovanie na pasku.

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Pondělí Červen 7 10:47:39 CEST 2010

Zdravim konferu.

Potreboval by som poradit s jednou vecou a to:

Mam HP StorageWorks 1/8 G2 Tape Autoloader + linuxovy backup server s Bacula 5.0.1.

Momentalne backupovanie bezi tak, ze najprv sa spravia backupy virtualnych serverov na localny priecinok na servery a potom ich baculovy client podla casoveho planu zapisuje na pasky.

Je mozne /aj bez pouzitia Baculy/ backupovat tak aby sa nevytvarali jednotlive tar subory virtualnych serverov na localnom priecinku ale hned sa zapisovali na pasky. Samozrejme ze kedze sa jedna o autoloader aby to vedelo obsluhovat aj paskoveho robota a menit si pasky?

Ide mi o to ze potrebujem vyriesit backupovanie diskoveho pola, ktore si pripojim cez nfs k backup serveru ale objem dat na diskovom poli niekolko nasobne prevysuje kapacitu diskov na servery a preto nie je mozne spravit nejaky docasny odkladaci priestor.

Dufam ze som to napisal dost zrozumitelne a dakujem za kazdu pomoc.

Ing. Rudolf Kollár