[linux] sort rozdiel medzi sk_SK.utf8 a cz_CZ.utf8

Jan Domankus jan.domankus na private.arsnova.sk
Úterý Červen 15 11:19:13 CEST 2010

Mas tam chybu - cz_CZ.UTF8 neexistuje (ak ho nemas aliasovane), je treba
pouzit cs_CZ.UTF8. Potom by to malo radit rovnako ako slovenske.

Ale s radenim cislic za pismenami neviem poradit (ach ta nasa slovencina
a juls.savba.sk - co by sme si bez nich pocali ;-).

        J.