[linux] (no subject)

Pavol Husty pavol.husty na gmail.com
Pondělí Březen 1 22:02:03 CET 2010

1. Kolko mar rokov ? - zvedavost z mojej strany:)
2. Aky OS si doteraz pouzival a ako dlho ?
3. Aky mas hardver a pripojenie do internetu?
4. Aku vyvojovu verziu SUSE, Ubuntu, Fedory si skusal ?
5. Skusal si 32bit alebo 64bit verzie ?
6. Ak chces nieco riesit, tak popis problem, hardver, pokusy,
postupy...jednoducho vsetko,
co nas navedie ti pomoct. Popis to zrozumitelne strucne a jasno.

Inak, pre zaciatok (motivaciu) odporucam:
http://www.linuxos.sk/KnowledgeBase_show_entry/60/index.html
http://www.hash.cz/inferno/otazky.html
To je kvoli tomu, aby sme z teba nemuseli tahat info ako z chlpatej ...
Neber to osobne;)

p.