[linux] mythtv a Hauppage WinTV-HVR1300

Roman Fordinál roman.fordinal na comsultia.com
Pondělí Březen 15 20:47:42 CET 2010

On 02/15/2010 06:48 PM, Pavel Cina wrote:

> Video source
> ---------------------
> Listings grabber: No grabber
> Channel freq. table: try-all, ale skusil som aj europe-west, europe-east
>
> Ked teraz pridem do "Input connections" a zvolim ako "Video source"
> moj, tak zostane tlacitko "Scan for channels" stale neaktivne a
> nedokazem naladit kanaly :-(
>
> Distribucia je Mint8 (ale ten isty problem som mal aj v opensuse
> 11.2). Vie niekto, ako mythtv donutit naladit kanaly?
Nedonutis. To je proste bug mythtv 0.22. Jedine co mozes spravit, je ze
khz tych kanalov si proste napises na papierik a potom ich cez
mythtv-setup cez add channel zacnes pridavat rucne. Mam pocit ze mythtv
zacina celkovo analogove
karty zanedbavat, na zapad od nas sa uz velmi nepouzivaju, vsetci
funguju na kombinacii DVB-T/C/S.

--
roman fordinál