[linux] mythtv a Hauppage WinTV-HVR1300

Roman Fordinál roman.fordinal na comsultia.com
Úterý Březen 16 11:21:45 CET 2010

Tie iste problemy aktualne riesim, takze napisem kde sa aktualne
nachadzam :-)
Downgrade na 0.21 urcite nerob, pretoze by ti to i tak nepomohlo.
Databazove struktury by si musel tiez
downgradnut, inak sa ti ta 0.21 ani nepusti, a to uz robit neodporucam
vobec.

Predpokladam ze mas tiez UPC analog ako ja. Tvtime mi naladi kanaly v
pomerne slusnej kvalite (i tak rozdiel oproti priamej TV je dost
viditelny), ale v mythtv niektore kanaly nenaladim s frekvenciami
vytiahnutymi z tvtime vobec (nemam obraz, a zvuk je trhany) a tie ktore
naladim su v horsej kvalite ako v tvtime (predpokladam ze ide o ten
problem ze mythtv neprehrava priamo raw z karty, ale az to co sam
encoduje do MPEG4 alebo RTJpeg). Tiez sa stava ze mythtv niektory kanal
naladi dobre az na druhy/treti pokus. Niektore kanaly naladi vzdy na
prvy pokus (TA3 :-).Napadlo mi ze by to mohol vyriesit finetuning
frekvencii tych kanalov, ale mythtv nepodporuje priamy finetuning. Takze
som sa rozhodol vyskusat to sposobom ze spustim mythtv, a na pozadi z
konzoly budem kanaly ladit priamo komunikaciou s kartou. bohuzial v4lctl
nepodporuje frekvencie. musel som instalovat ivtv-tools aby som mal
v4l2-ctl ktory umozni zadat priamo frekvenciu. bohuzial som zistil ze uz
len pri zistovani frekvencie
cez v4l3-ctl -F mythtv zblbne a vypadne mu obraz, takze ladit frekvencie
nemozem vobec.

btw: karta ktoru mas, aky je rozdiel jej kvality oproti tomu ked mas
antenu priamo v TV? hladam prave nejaku slusnejsiu kartu na analog
prijem. Nemam este momentalne chut experimentovat s dekodovanim DVB-C od
UPC.