[linux] sun ray software, webadmin

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Pátek Březen 19 09:30:15 CET 2010

Dolezite poucenie do buducnosti: nie vzdy nova verzia je dobre riesenie.

Po nainstalovani tomcat5.5, mi sun ray web admin zacal pracovat.

Dakujem.

----- Originálna správa -----
Od: "Marcel Telka" <marcel na telka.sk>
Komu: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Odoslané: štvrtok, marec 18, 2010 15:09:06
Predmet: Re: [linux] sun ray software, webadmin

Nic podozrive som si tam nevsimol, az na fakt ze je pouzity tomcat 6
(ale to si pisal uz na zaciatku).  Mozno je problem prave v tom.
Oficialna dokumentacia hovori o tomcat 5.5:

http://wikis.sun.com/display/SRSS4dot2/Sun+Ray+Server+Software+4.2+Installation+and+Configuration+Guide+%28Linux%29