[linux] Klaknutie X-servera pri projektore - vyriesene

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Úterý Březen 30 14:34:30 CEST 2010

Ahojte.

> pouzivam Ubuntu 9.10. Pri pripojeni robprojektora alebo sekundarneho
> monitora
> v Ubuntu 9.10 a naslednom Predvolby-Monitor mi klakne Xserver.
> Obraz na monitore aj projektore (sekundarnom) monitore ostane cierny.
> Pomoze iba CTRL+ALT+Backscape?
>
> HW: Asus EEEPc 1000H. (Chipova sada D945)
> Problem sa vyskytuje aj na druhom notebooku
> HP NC6120.
>
> Mate niekto podobny problem?
> Pripadne lepsie uz riesenie tohoto problemu. :)

Odpoviem si sam. Tento problem je sposobeny zapnuti grafickych efektov -
compiz v Linuxe.
Pokial sa cez  System->Predvoby->Vzhlad->Vyzualne efekty nastavia na ziadne
vsetko je v poriadku.

Pri citani roznych diskusii som zistil, ze problem robi driver intel
spolu s compizom.
Tak som radsej ozelel graficke efekty a radsej robim na velkom monitore. :)

Pavol