[linux] Log analyzer

Marek Ondrej linux-sk na ondrejovci.de
Pátek Květen 7 14:52:09 CEST 2010

Am Thursday 06 May 2010 schrieb Ing. Rudolf Kollar:
> Zdravim.
>
> Chcel by som spravit server na analyzu logov. Mam asi taku predstavu ze zo serverov, switchov a pod budem posielat logy /syslog/ a on ich bude triedit podla dolezitosti resp. ze pride nejaky error a tak ma to upozorni mailom. Tych serverov alebo zariadeni bude tak do 100. Mohlo by to mat nejake web rozhranie na jednoduche prezeranie logov, triedenie, filtrovanie a vzdialenu spravu.
>
> Vedeli by ste mi odporucit nejake vhodne riesenie? Dakujem.

napr. cez rsyslog server zbierat logy a davat do databazy a spracovat cez http://loganalyzer.adiscon.com/ , ale ide to aj bez databazy. Pri 100 zariadeniach uz ma zmysel mat samostatny log server, ale zavisi to od situacie, niekde 100 servrov produkuje
viac logov ako je mozne fyzicky v case zapisat na disk.

Marek